ape nak dikater….

kepale sume itam tapi ati lain2, care masing2 lain,care ckp pon lain. kdg kiter teraser gak dengan aper yg org ” “.kdg org x pikir per kiter pikir….main lepas  jer ckp.kdg geram gak…skg bkn dah kdg tapi dah slalu….[menyakitkan ati tul la] x phm aku.kdg aku hentam gak…geram . really annoying me la….x thn tliger aku nak mendengar…kdg too bossy….eeee ni sesi nak mluahkan perasaan ni….. skait ati sgt…………………….

macam maner la kau nak menahan karenah org ni sorang…..nasib baik geng lain satu apler klo x mau masuk hospital aku.masuk wad terus. tambah2 keadaan kesihatan pon teruk ckit sem ni.aku pon satu hal gak… bile aku dah ilg respec… hilang la segaler patutnyer ader.

nasihatkan lah aku ni…….. 😛 dah geram tahap cipan dah ni.cipan pon dah kalah kali ni

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s