Monthly Archives: March 2009

i wish he can read my my mind like a psychic

when I’m in trouble, i wish he was there for me,

when im having problems,i wish he ask me what was going on,

when i need to talk to someone,i wish he could listen to me for awhile,

when i cry, i wish he could lend his shoulder for me,

when i’ having such a great moment,i wish i can share with him,

sometime he was,but sometime he wasn’t,

the most important understand each other,

and accept him what he was        😀

ape nak dikater….

kepale sume itam tapi ati lain2, care masing2 lain,care ckp pon lain. kdg kiter teraser gak dengan aper yg org ” “.kdg org x pikir per kiter pikir….main lepas  jer ckp.kdg geram gak…skg bkn dah kdg tapi dah slalu….[menyakitkan ati tul la] x phm aku.kdg aku hentam gak…geram . really annoying me la….x thn tliger aku nak mendengar…kdg too bossy….eeee ni sesi nak mluahkan perasaan ni….. skait ati sgt…………………….

macam maner la kau nak menahan karenah org ni sorang…..nasib baik geng lain satu apler klo x mau masuk hospital aku.masuk wad terus. tambah2 keadaan kesihatan pon teruk ckit sem ni.aku pon satu hal gak… bile aku dah ilg respec… hilang la segaler patutnyer ader.

nasihatkan lah aku ni…….. 😛 dah geram tahap cipan dah ni.cipan pon dah kalah kali ni